POLITICA DE PRELUCRARE A DATELOR PERSONALE

Concord Communication SRL („Societatea”) prelucreaza o serie de date cu caracter personal ale utilizatorilor paginii web, dupa caz:www.goodnews.info.ro,  www.concordcom.ro sau www.smartcity.concordcom.ro (Site-urile) (fie ca sunt sau nu inregistrati) atunci cand utilizeaza Site-ul si/sau orice Serviciu oferit de Concord Communication (spre exemplu cand doriti sa va inscrieti pentru participarea la un eveniment oganizat de Concord Communication.

Aceasta politica de confidentialitate („Politica”) descrie ce tipuri de date cu caracter personal sunt prelucrate, cum sunt acestea utilizate, care sunt optiunile dvs. in legatura cu aceste prelucrari, precum si modul in care noi vom respecta drepturile pe care le aveti in calitate de persoana vizata conform legislatiei privind protectia datelor cu caracter personal, inclusiv Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 (denumit în continuare GDPR) și legislația națională privind protecția și securitatea datelor personale, în vigoare.

ÎNAINTE DE A UTILIZA PAGINILE  WEB dupa caz: www.goodnews.info.ro, www.concordcom.ro sau www.smartcity.concordcom.ro SAU ORICE SERVICII FURNIZATE ÎN LEGĂTURĂ ACEASTA, VĂ RECOMANDĂM SĂ CITIȚI CU ATENȚIE ACEASTĂ NOTĂ DE INFORMARE.

1. CINE ESTE OPERATORUL DATELOR DVS.?

Concord Communication SRL, cu sediul in Strada Jiului nr 133, ap2, sector 1, Bucuresti, Romania, este operatorul datelor cu caracter personal, conform legislatiei privind protectia datelor cu caracter personal inclusiv GDPR, in ceea ce priveste datele cu caracter personal ale utilizatorilor Concord Communication (”Utilizatorii”) colectate si prelucrate prin intermediul Site-urilor si/sau in contextul serviciilor oferite prin intermediul sau in legatura cu Site-urile.

Pentru activitatea de prelucrare a datelor cu caracter personal Societatea si-a desemnat un responsabil cu protectia datelor care poate fi contactat folosind urmatoarele date de contact:

Responsabilul cu Protectia Datelor Concord Communication SRL

Adresa: Strada Jiului nr 133, ap 2, Sector 1, Bucuresti, Romania.

Email: office@concordcom.ro

Telefon: 0729990536

CE DATE PRELUCRAM?

În conformitate cu legislaţia naţională (Legea 102/2005, modificată și completată, Legea nr. 190/2018, Legea nr. 506/2004) şi europeană (Regulamentul 2016/679/UE, Directiva 2016/680/CE, Directiva 2002/58/CE) în vigoare, Concord Communication are obligaţia de a administra în condiţii de siguranţă şi numai pentru scopurile specificate, datele personale care îi sunt furnizate.

1.1. Datele cu Caracter Personal pe care ni le furnizați în mod direct

a) Pentru a utiliza anumite servicii ale Societății (inscrierea pentru a participa la evenimentele organizate de noi sau pentru a utiliza toate funcțiile Site-urilor pe care le administram, pentru incheiere de contracte, furnizarede bunuri si servicii) trebuie să ne furnizați o serie de date: (a) nume, prenume, (b) adresa de email, (c) date cu privire la Serviciile achiziționate de la noi;

b) Atunci când utilizați canalele de comunicare prin Pagina Web / alte canale de comunicare ale Societății, puteți să ne furnizați o serie de date pentru a vă putea contacta sau pentru a vă răspunde solicitărilor dvs., cum ar fi: nume, prenume, adresă de e-mail, orice alte informații pe care ni le furnizați atunci când ne contactați;

c) Datele pe care ni le furnizați pentru a vă înscrie când participați la  evenimentele noastre: (a) nume, prenume (b) funcție, profesie, (c) denumirea angajatorului, (d) detalii de contact număr  de telefon personal/de serviciu, adresă de email

d) Dacă utilizați pagina pentru fani a Societății de pe platformele de socializare  (respectiv Facebook) sau accesati alte informatii pe care vi le punem la dispozitie, prin intermediul  website-urilor noastre, de pe platforma Youtube, atât noi cât și operatorii acelor platforme de socializare putem să accesăm și prelucrăm o serie de informații despre dvs. Informații suplimentare în legătură cu prelucrările efectuate prin platformele de socializare pe care le utilizăm sunt incluse în Secțiunea 6 de mai jos.

1.1.2.  Date cu Caracter Personal cu privire la persoanele de contact furnizate de clienții business

Putem prelucra datele cu caracter personal furnizate de clienții business cu privire la persoanele de contact în relația cu noi, pentru încheiere contracte de furnizare de bunuri/servicii  respectiv: (a) nume, prenume; (b) functie (c) date de contact: adresă de e-mail, număr de telefon; (d) denumirea societății în numele căreia acționează persoanele de contact.

1.1.3. Datele pe care le primim de la terți operatori cu care colaborăm în contextul furnizării către Utilizatori a Serviciilor noastre

a)   Atunci când va inscrieti sa participati la un eveniment oranizat de noi accesati formulare puse la dispozitie de Google Forms care are propria politica de confidentialitate.

Notă: atunci când utilizați serviciile acestor furnizori, aceștia pot prelucra și alte date despre dvs. / prelucra datele dvs. și în alte scopuri. Societatea nu controlează și nici nu influențează o prelucrări. Înainte de a utiliza serviciile acestor operatori, vă recomandăm să consultați politicile de prelucrare a datelor cu caracter personal puse la dispoziție de respectivii operatori. https://policies.google.com/privacy?gl=RO&hl=en

In cazul in care nu doriti acest lucru va puteti adresa direct societatii Concord Communication prin datele de contact afisate pe paginile sale web.

1.1.4. Date cu Caracter Personal colectate sau generate de noi ca urmarea a interacțiunii cu dvs.

a)  Utilizăm module cookie și tehnologii similare care permit colectarea datelor în legătură cu modul de utilizare a Site-ului nostru. Modul în care utilizăm aceste tehnologii sunt descrise în Politica de Cookie-uri

 2.  DE CE PRELUCRĂM DATELE CU CARACTER PERSONAL?

În cele ce urmează vă vom prezenta scopurile pentru care prelucrăm datele cu caracter personal și temeiurile juridice pe care ne bazăm prelucrarea:

2.1. Furnizarea Serviciilor noastre

2.1.1.  Prelucrăm datele cu caracter personal pentru scopul încheierii și executării contractelor ce au drept obiect furnizarea Serviciilor către Utilizatori.

2.1.2. TEMEI LEGAL:

a)   Încheierea și executarea contractului, atunci când sunteți Utilizator persoană fizică;

b)  Interesul nostru de a încheia și executa în mod corespunzător contractul încheiat cu clientul business, atunci când dvs. acționați în calitate de persoană de contact a unui Utilizator persoană juridică / profesionist.

2.2.  Analiza și gestiunea activității Societății

2.2.1.   Prelucrăm o serie de datele cu caracter personal pentru a organiza în mod optim și pentru a eficientiza activitatea Societății, respectiv pentru analiza modului în care clienții utilizează serviciile și își execută obligațiile contractuale.

TEMEI LEGAL:

Interesul nostru legitim de a asigura furnizarea unor servicii de calitate clienților noștri.

2.3. Servicii de suport

2.3.1. Colectăm și prelucrăm o serie de date cu caracter personal pentru a oferi servicii suport Utilizatorilor precum și oricăror alte persoane care ne contactează prin canalele disponibile (e-mail, telefon) pentru le a răspunde solicitărilor adresate.

2.3.2. Putem, de asemenea, utiliza datele de contact furnizate de Utilizatori (inclusiv datele persoanelor de contact în cazul clienților business) pe parcursul raporturilor contractuale cu aceștia în legătură cu diverse aspecte privind Serviciile furnizate de noi.

TEMEI LEGAL:

Interesul nostru legitim de a gestiona în mod adecvat orice solicitări privind serviciile pe care le furnizăm, precum și de a ține informați clienții noștri în legătură cu aspecte relevante privind serviciile furnizate acestora.

2.4.  Comunicări comerciale

2.4.1. Dorim să vă transmitem materiale promoționale, să vă informăm în legătură cu noile servicii oferite de Societate, de a vă lansa invitații de a participa la campanii promoționale, la sondaje sau de a răspunde la chestionare și pentru a vă comunica alte informații similare care considerăm că pot fi de interes pentru dvs., inclusiv, dacă sunteți de acord, prin transmiterea de materiale promoționale / comunicări de marketing privind produsele / serviciile partenerilor Societății.

TEMEI LEGAL:

Consimțământul dvs.

Vă puteți oricând dezabona de la aceste comunicări prin transmiterea unui mesaj cu titlul ”Dezabonare” la adresa de email office@concordcom.ro  sau din orice comunicare transmisă prin mijloace automate.De asemenea, vă puteți oricând opune prelucrării contactându-ne utilizând oricare dintre datele noastre de contact.

Dacă nu vă dați acordul sau, după caz, vă opuneți prelucrării în orice fel, nu veți mai beneficia de anunțuri privind ofertele noastre / ofertele partenerilor Societății.

2.5.  Organizarea de concursuri și promoții

2.5.1.  Dacă sunteți de acord, puteți participa la concursurile și loteriile cu premii organizate de noi și/sau partenerii noștri.

2.5.2.  De asemenea, atunci când organizăm concursuri, avem interesul legitim să prelucrăm date pentru efectuarea formalităților aferente pentru acordarea premiilor revendicate de câștigători, soluționarea oricăror plângeri în legătură cu organizarea și desfășurarea campaniilor și acordarea premiilor; punerea în aplicare a prevederilor regulamentului, investigarea eventualelor încălcări, realizarea diverselor raportări.

TEMEI LEGAL:

Consimțământul dvs. pentru înscrierea în campanii.

Interesul nostru legitim pentru a asigura desfășurarea în bune condiții camapniile / concursurile noastre.

2.6.  Analize și statistici privind funcționarea Site-ului, cookies și tehnologii similare

2.6.1.  Putem folosi datele cu caracter personal pe care le furnizează Utilizatorii Site-ului pentru scopul efectuării unor analize și statistici privind funcționarea acestuia și a preferințelor vizitatorilor / utilizatorilor. Analizele și statisticile pe care le facem ne ajută să înțelegem mai bine cum am putea să îmbunătățim funcționalitățile Site-ului și serviciile noastre.

2.6.2.   Acestea analize sunt efectuate prin intermediul cookies sau a tehnologiilor similare. Pentru detalii cu privire la aceste tehnologii, vă rugăm să consultați Politica de Cookie-uri

TEMEI LEGAL:

Atunci când utilizăm cookies și tehnologiile similare ne întemeiem prelucrarea fie pe interesul nostru legitim în a ne optimiza activitatea / serviciile, fie pe baza consimțământului dvs., în funcție de tipul de tehnologie utilizat.

2.7.   Utilizarea și interacțiunea dvs. cu canalele de social media pe care le utilizăm în activitatea noastră

Societatea utilizează pagini de social media, în conformitate cu termenii și condițiile stabilite de operatorii respectivelor platforme de socializare.

2.7.1. Atunci când acesați sau utilizați una dintre paginile noastre de pe platformele de socializare, putem să prelucrăm datele dvs. după cum urmează:

a)   Utilizarea funcțiilor de comentarii, mesaj sau chat sau utilizarea butonului Like

Ne puteți scrie sau contacta utilizând funcția de comment, mesaj sau chat disponibilă pe pagina noastră de pe platformele de socializare. Aceste informații împreună cu datele dvs. de identificare publice pe platforma de socializare vor fi utilizate pentru a vă răspunde sau altfel interacționa cu dvs.

Orice persoană care dă click pe butonul ”Like” transmite această informație către furnizorul platformei de socializare, care la rândul său ne transmite această informație (cu privire la interacțiunea dvs.) împreună cu numele dvs. public în platforma de socializare împreună cu alte informații statistice cu privire la alți utilizatori (cum ar fi informații cu privire la structura de vârstă a utilizatorilor, locația aproximativă a utilizatorilor, sexul, limba și activitatea acestora).

TEMEI LEGAL:

Prelucrăm aceste date pe baza interesului nostru legitim de a interacționa cu utilizatorii / vizitatorii platformelor de socializare și de a cunoaște mai bine persoanele care interacționează cu paginile noastre. Considerăm că această prelucrare este efectuată fără a fi depășită de drepturile și interesele dvs. fundamentale, întrucât prelucrarea se înscrie în limitele normale ale unei interacțiuni pe platforme de acest gen între utilizatori persoane fizice și utilizatorii persoane juridice sau profesioniști.

b)   Administrarea paginilor noastre de pe platformele de socializare

În general, platformele de socializare oferă utilizatorilor (societăți sau profesioniști) care își creează pagini de social media și o serie de instrumente de măsurare a activității pe paginile respective (i.e. așa numitele social media management tools) care înregistrează toate interacțiunile dvs. cu noi cum ar fi (e.g. comentariile. Like-urile, postările, mesajele, informații cu privire la vizualizarea postărilor noastre și alte interacțiuni). Aceste instrumente ne ajută  să analizăm și să evaluăm bazându-ne pe informațiile statistice modul în care utilizatorii interacționează cu paginile noastre de pe platformele de socializare.

TEMEI LEGAL:

Prelucrăm aceste date pe baza interesului nostru legitim de a interacționa cu utilizatorii / vizitatorii platformelor de socializare și de a cunoaște mai bine persoanele care interacționează cu paginile noastre. Considerăm că această prelucrare este efectuată fără a fi depășită de drepturile și interesele dvs. fundamentale, întrucât prelucrarea se bazează se înscrie în limitele normale ale unei interacțiuni pe platforme de acest gen între utilizatori persoane fizice și acestea și utilizatorii persoane juridice sau profesioniști.  În plus, de cele mai multe ori, analizele sunt efectuate pe baza informațiilor statistice și agregate furnizate de operatorii de platforme.

c)   Prelucrarea datelor în calitate de operator asociat cu Facebook pentru serviciul Facebook Insights

2.7.2.    În conformitate cu decizia Curții de Justiție a Uniunii Europene în cauza (C-210/16 – Wirtschaftsakademie Schleswig-Holstein) administratorul unei pagini pentru fani găzduite pe o rețea socială este considerat operator asociat cu un furnizor al serviciului rețelei sociale pentru o serie de prelucrări efectuate în contextul utilizării de către administrator a funcționalităților paginii pentru fani.

În calitate de simpli utilizatori ai platformei oferite de Facebook, primim doar informații statistice/ anonimizate și, ca atare, nu controlăm modul în care Facebook prelucrează datele. Ca atare, această notă de informare se bazează pe informațiile pe care ni le-a pus la dispoziție Facebook în legătură cu această prelucrare în vederea conformării cu jurisprudența jurisprudența CJUE amintită mai sus. Esența acordului dintre Facebook (Facebook Ireland Ltd., 4 Grand Canal Square, Grand Canal Harbour, Dublin 2, Irlanda) și Societatea noastră, în calitate de administrator de pagină, este prezentată aici https://ro-ro.facebook.com/legal/terms/page_controller_addendum

2.7.3. Pentru paginile de rețele sociale, Facebook si YouTube furnizează statistici administratorilor paginilor, ajutându-i să înțeleagă tipurile de acțiuni pe care le realizează persoanele pe respectivele pagini („Statisticile Paginii”).  Atunci când vizitați sau interacționați cu paginile noastre de Facebook si YouTube, este posibil să fie colectate și utilizate următoarele informații pentru crearea Statisticilor Paginii:  vizualizarea paginii sau a unei postări, ori a unui clip video de pe pagină; urmărirea și anularea urmării paginii (i.e. follow / stop following); recomandarea paginii într-o postare sau comentariu etc. Informații detaliate cu privire la Facebook Insight sunt disponibile aici https://ro-ro.facebook.com/legal/terms/information_about_page_insights_data

Informatii suplimentare despre Youtube sunt disponibile aici: https://www.youtube.com/t/terms,  

https://policies.google.com/privacy?hl=ro

https://www.youtube.com/t/terms_dataprocessing

TEMEI LEGAL:

Utilizăm serviciul Facebook Insight și Youtube, respectiv, contribuim la prelucrarea datelor cu caracter personal pe baza interesului nostru legitim de a cunoaște mai bine utilizatorii paginiilor noastre precizate mai sus și a modului în care aceștia interacționează cu noi în scopul îmbunătățirii modului în care utilizăm pagina web și ne promovăm imaginea/serviciile pe această platformă de socializare.  Considerăm că această prelucrare se înscrie în limitele unei prelucrări pe baza interesului legitim conform GDPR.

ATUNCI CÂND UTILIZAȚI SERVICIILE OFERITE DE OPERATORII PLATFORMELOR DE SOCIALIZARE ACEȘTI OPERATORI POT PRELUCRA ȘI ALTE DATE DESPRE DVS. / PRELUCRA DATELE DVS. ȘI ÎN ALTE SCOPURI. SOCIETATEA NOASTRĂ ÎN CALITATE DE UTILIZATOR AL PLATFORMELOR RESPECTIVE NU ARE UN CONTROL CU PRIVIRE LA MODUL ÎN CARE ACEȘTI OPERATORI PRELUCREAZĂ DATELE.

PENTRU MAI MULTE DETALII CU PRIVIRE LA MODUL ÎN CARE ACEȘTIA PRELUCREAZĂ DATELE DVS. ȘI MODUL ÎN CARE VĂ PUTEȚI EXERCITA DREPTURILE FAȚĂ DE ACEȘTIA VĂ RUGĂM ACCESAȚI:

a)    PENTRU FACEBOOK – https://ro-ro.facebook.com/about/privacy/update

b)    PENTRU YOUTUBE – https://www.youtube.com/t/terms_dataprocessing

2.8.   Conformarea cu obligațiile legale

2.8.1.  Prelucrarea Datelor dvs. cu Caracter personal poate fi necesară și pentru a ne îndeplini obligațiile legale ce ne revin conform dreptului național sau al Uniunii Europene, cum ar fi:

a)   respectarea obligațiilor speciifice ce ne revin conform legislației financiar-fiscale;

b)  respectarea cerințelor ce țin de arhivarea documentelor (inclusiv a documentelor-financiar fiscale);

c)  operațiuni referitoare la facturare;

d) publicarea numelui câștigătorilor și a premiilor acordate în loteriile promoționale organizate de Societate.

2.9. Apărarea drepturilor și intereselor noastre în proceduri juridicare / administrative

2.9.1.  Societatea poate de a asemenea, prelucra datele dvs. cu caracter personal pentru constatarea, exercitarea sau apărarea unui drept în justiție în cadrul unei proceduri în fața unei instanțe, a unei proceduri administrative sau a altor proceduri oficiale în care este implicată Societatea.

TEMEI LEGAL:

Interes legitim al Societății constând în apărarea drepturilor și intereselor noastre în procedurile judiciare / administrative.

2.10. Gestionarea participantilor la evenimentele organizate de noi

În calitate de participant la evenimentele organizate de Concord Communication este util să rețineți că prin completarea Formularului de inregistrare vă exprimați acordul ca datele dvs. personale incluse în acest formular să fie prelucrate în scopul și numai în scopul pentru care ni le-ați încredințat și anume activități legate de evidența
participanților și comunicare în scopul confirmării participării. Totodată este bine să știți că la evenimentele organizate de noi există posibilitatea de a se face fotografii generice de tip eveniment care pot fi publicate pe pagina web a evenimentului sau pe site-urile unor parteneri precum Facebook. Cei care nu doresc să apară în astfel de imagini sunt rugați să ne anunțe în momentul înregistrării, iar noi vom lua toate măsurile necesare pentru respectarea opțiunii dvs.

TEMEIUL LEGAL
În conformitate cu eforturile noastre de aliniere la Regulamentul General Privind Protecția Datelor Personale ( UE 679/2016 – GDPR), ne facem datoria de a vă informa că datele cu caracter personal prelucrate cu ocazia evenimentelor organizate de
noi sunt obținute direct de la dvs. prin completarea Formularului de Participare la eveniment. Pentru datele pe care ni le furnizați Concord Communication are rolul de operator de date personale și ne asumăm cu responsabilitate respectarea
tuturor cerințelor GDPR. Singurele date personale pe care le prelucrăm sunt: nume, prenume, adresă e-mail, telefon, nume companie pentru înregistrarea participanților la eveniment și datele absolut necesare prin legile fiscale pentru completarea
chitanțelor fiscale aferente participării, precum și imaginile fotografice de la eveniment.
Scopul prelucrării acestor date are ca temei legal consimțământul pe care dvs. îl dați prin completarea și expedierea Formularului de participare, legislația fiscală în vigoare, precum și interesul nostru legitim de a va asigura în permanență servicii la cele mai bune standarde. Prin Politica noastră de Confidențialitate vă asigurăm că datele furnizate nu vor fi prelucrate decât în scopul pentru care au fost solicitate. Concord Communication nu va folosi niciodată datele dumneavoastră personale în alte scopuri și nici nu va permite transmiterea lor către alte entități, cu excepția situațiilor de
excepție prevăzute de lege în care suntem obligați să răspundem solicitărilor organizațiilor abilitate. Durata de stocare a datelor dvs. cu caracter personal depinde de natura procesării și de termenele legale și normele arhivistice de păstrare a acestor date. Vă garantăm că datele dvs. personale nu vor fi reținute o perioadă mai mare decât cea
necesară pentru asigurarea serviciilor de organizare a evenimentelor sau cea prevăzută în mod legal. În calitate de participant la evenimentele Concord Communication aveți dreptul de a ne solicita oricând accesul la datele dvs. personale, dreptul de rectificarea sau ștergerea datelor (pentru acele tipuri de date unde nu există constrângeri legale de
păstrare), dreptul să restricționați sau sa va opuneți prelucrării, precum și dreptul la portabilitatea datelor către dvs. sau către un alt operator de date.

2.10.1 Formularele de inregistrare la evenimentele organizate de noi pot fi si cele oferite de Google Forms a carui politica de confidentialitate poate fi gasita aici https://policies.google.com/privacy?gl=RO&hl=ro   In cazul in care nu doriti sa folositi aceste formulare aveti alternativa de a va inscrie direct la adresa de email oferita de organizator.

3.  CUI DEZVĂLUIM DATELE DVS. CU CARACTER PERSONAL?

3.1.  Putem dezvălui Datele dvs. cu Caracter Personal către:

a)   Furnizorii de servicii de comunicații electronice – cum ar fi societăți care prestează pentru noi servicii e-mail în legătură cu diverse aspecte funcționale legate de Serviciile furnizate de Societate;

b) Furnizorii de cookies și tehnologii similare, conform celor descrise în Politica privind Cookies și Tehnologii Similare;

c) Furnizori de servicii de plată pentru procesarea plăților efectuate de clienți;

d) Împuterniciților noștri care ne ajută în gestionarea paginii web sau ne acordă servicii de stocare a datelor;

e) Autoritățile publice, în condițiile legii (când legea impune dezvăluirea sau când avem un interes legitim în a realiza dezvăluirea)

4.  TRANSFERUL DATELOR CU CARACTER PERSONAL ÎN STRĂINĂTATE

4.1.  În general datele pe care ni le furnizați în calitate de Utilizator înregistrat pe Site-ul nostru nu sunt transferate în străinătate.

4.2.  Anumite funcții ale Site-ului nostru pot însă atrage un transfer de date în străinătate.

4.3.  Atunci când dezvăluim datele către terți, transferăm datele în state aparținând Spațiului Economic European sau în state cărora li s-a recunoscut un nivel adecvat de protecție printr-o decizie a Comisiei Uniunii Europene.

5.      Durata păstrării datelor cu caracter personal

5.1. Datele dumneavoastră personale sunt stocate pe perioada necesară efectuării tuturor demersurilor întreprinse pentru susținerea activităților serviciilor/birourilor/compartimentelor din cadrul Concord Communication, organizare, derulare evenimente, îndeplinirea atribuţiilor legale de control și investigare, soluționare a plângerilor, înregistrarea și soluționarea notificărilor de încălcare a securității datelor cu caracter personal, precum și înregistrarea formularelor de declarare responsabil cu protecția datelor, după care vor fi arhivate potrivit legislației aplicabile.

Păstrăm Datele dvs. cu Caracter Personal cât este necesar pentru îndeplinirea scopurilor pentru care au fost colectate, cu respectarea procedurilor interne privind retenția datelor, inclusiv a regulilor de arhivare aplicabile. Precizăm mai jos câteva reguli utilizate de Societate în determinarea termenelor de păstrare a Datelor cu Caracter Personal:

a)   În general, datele Utilizatorilor sunt păstrate atât timp cât contractul contractul / contul este în vigoare. După încetarea raporturilor contractuale, datele aferente vor putea fi păstrate pentru o perioadă suplimentară egală cu durata termenului de prescripție pentru răspunderea civilă;

b)   Anumite date cu caracter personal ale Utilizatorilor care au achiziționat produse servicii sau au participat la concursurile noastre pot fi păstrate pe întreaga perioadă prevăzută de lege pentru activitatea de arhivare și păstrare a documentelor financiar-contabile;

c)  Datele cu caracter personal ale persoanelor înscrise în baza noastră de marketing vor fi păstrate până la exercitarea dreptului de retragere a consimțământului / respectiv până la exercitarea dreptului de opoziție.

d)  Datele aferente cookie-urilor si tehnologiilor similare sunt păstrate conform termenelor specifice setate pentru respectivele tehnologii, termenul de stocare putând fi între durata sesiunii de navigare și o durată de până la 2 ani.

6. CE DREPTURI AVETI IN CALITATE DE PERSOANA VIZATA?

Conform legii, va sunt recunoscute urmatoarele drepturi in calitate de persoana vizata:

 

a)      Dreptul de acces puteti obtine de la noi confirmarea ca prelucram datele dvs. personale, precum si informatii privind specificul prelucrarii
b)      Dreptul la rectificare puteti sa ne solicitati sa modificam datele dvs. personale incorecte ori, dupa caz, completarea datelor care sunt incomplete.
c)       Dreptul la stergere puteti solicita stergerea datelor personale atunci cand: (i) acestea nu mai sunt necesare pentru scopurile pentru care le-am colectat si le prelucram; (ii) v-ati retras consimtamantul pentru prelucrarea datelor si noi nu le mai putem prelucra pe alte temeiuri legale; (iii) datele sunt prelucrate contrar legii; respectiv (iv) datele trebuie sterse conform legislatiei relevante.
d)      Retragerea consimtamantului si dreptul de opozitie puteti sa va retrageti oricand consimtamantul cu privire la prelucrarea datelor pe baza de consimtamant. De asemenea va puteti opune oricand prelucrarilor pentru scop de marketing, inclusiv profilarilor efectuate in acest scop, precum si prelucrarilor bazate pe interesul legitim al Societatii, din motive care tin de situatia dvs. specifica.
e)      Restrictionare in anumite conditii puteti solicita restrictionarea prelucrarii datelor dvs. personale
f)        Dreptul la portabilitatea datelor in masura in care prelucram datele prin mijloace automate, puteti sa ne solicitati, in conditiile legii, sa furnizam datele dvs. intr-o forma structurata, utilizata frecvent si care poate fi citita in mod automat.  Daca ne solicitati acest lucru, putem sa transmitem datele dvs. unei alte entitati, daca este posibil din punct de vedere tehnic.
g)      Dreptul de a depune o plangere la autoritatea de supraveghere aveti dreptul de a depune o plangere la autoritatea de supraveghere a prelucrarii datelor in cazul in care considerati ca v-au fost incalcate drepturile:Autoritatea Nationala pentru Supravegherea Datelor cu Caracter Personal din RomaniaB-dul G-ral. Gheorghe Magheru 28-30 Sector 1, cod postal 010336 Bucuresti, Romania anspdcp@dataprotection.ro

PENTRU EXERCITAREA DREPTURILOR DE LA PUNCTELE A) – F) MENTIONATE DE MAI SUS, NE PUTETI CONTACTA UTILIZAND DATELE DE CONTACT MENTIONATE LA SECTIUNEA 1 (office@concordcom.ro).

7.Categorii de destinatari ai datelor cu caracter personal

Datele dumneavoastră personale sunt destinate utilizării de către Concord Communication şi sunt comunicate următorilor destinatari, dacă este cazul:

  • instanțelor de judecată în vederea formulării de acțiuni și reprezentării în instanță
  • în cadrul activității de organizare/derulare evenimente ale societatii
  • în cadrul activității de investigare/control.

Dezvăluirea datelor către terți se face conform prevederilor legale pentru categoriile de destinatari precizați anterior.